Інноваційні технології в ЗДО

 Педагоги ЗДО впроваджують в практику  інноваційні форми навчально – виховної роботи, проводять майстер – класи. А саме:

Технологія саморозвитку М.Монтессорі.

​     В садочку створено предметно-просторове середовище, у якому дитина може найповніше реалізовувати свої природні здібності та задатки. Діяльність дитини вільна та самостійна. Вихователь  Максимова Л.В. використовує у роботі  матеріали, з якими діти працюють, наслідуючи педагога, діючи за зразком, а потім самостійно приступають до їхнього виконання.  

Коректурні таблиці Н.Гавриш.

     Коректурні таблиці використовуємо як засіб розвитку творчості кожного вихованця. Кожного разу вихователі різновікової (середньо – старшої групи) разом з дітьми можуть знаходити нові педагогічні рішення у використанні таблиці.

Теорія розв’язання винахідницьких задач (ТРВЗ)

   Основне завдання педагогів закладу  – навчати дитину розв’язувати проблеми різного рівня складності з використанням винахідницьких завдань.  Вихователі використовують колективні ігри, ігри-заняття, під час яких діти спостерігають за  навколишнім світом, виявляють різні  властивості предметів, явищ, шукають відповіді на поставлені питання.  

Пошуково – дослідницька діяльність

        Активізує розвиток творчих здібностей, набуття дитиною нових знань, вмінь і навичок дослідницької поведінки і обробки одержаного матеріалу.

Пісочна терапія

     Спостереження і досвід показують, що ігри з піском позитивно впливають на емоційне самопочуття дітей і дорослих, і це робить його прекрасним засобом для розвитку і саморозвитку дитини.

Спадщина В.О.Сухомлинського

       В своїй роботі педагоги використовують спадщину В.О.Сухомлинського, зокрема уроки мислення в природі

​Методика М. Єфіменко

0008828

Copyright © 2013. All Rights Reserved.